torsdag 21 oktober 2010

Krispig torsdag

Vilken vacker dag! Strålande sol och isande kallt. En dag som gjord för långpromenad, eller åtminstone något annat än skrivbordsarbete.
Jag tänker faktiskt smita idag. Inget jobb alls. Istället blir det en runda i stan, först till Auktionsverket, det är mycket som lockar där. Antagligen lika mycket fint som vi såg på Bukowskis i söndags. Förhoppningsvis trevlig lunch med min man också.

För att förkovra mig själv i min roll som politiker har jag anmält mig till ett seminarium, "Medborgardialog som del i demokratiutveckling och styrning", visst låter det spännande. Jag har ju väldigt många kontakter med människor och att utveckla dialogen på ett kanske mera systematiskt sätt kan man väl aldrig få för mycket inspiration till?
Det går av stapeln den 18 november så jag återkommer här till hur det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar