tisdag 17 april 2012

Dagens morgontidningar

I morse när jag som vanligt tidigt hämtade morgontidningarna på hallgolvet förstördes min dag! Jag blev faktiskt på riktigt illamående. Både DN och Svenskan hade massmördaren Breivik på stor bild på framsidan, äckligt!

När jag läst Svd och sett att de även inne i tidningen hade flera bilder på honom kunde jag inte med att läsa DN huvudbilaga idag, nöjde mig med Stockholms- och kulturdelen där.

Hur kan två seriösa tidningar ge en massmördare det utrymme som är vad han strävar efter? Mina tankar går till de tusentals anhöriga och vänner som genomlider sina värsta mardrömsdagar nu.

Säger bara fy, fy och fy!

För första gången har jag idag kontaktat tidningarna, jag blir uppretad och arg ofta efter att ha läst tidningarna men nöjer mig med det. Idag kunde jag dock inte låta bli att låta dem få veta vad jag känner och tycker om dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar