torsdag 14 mars 2013

Sverigemötet i Karlstad

Dags igen för moderater från hela landet att samlas i Sverigemötet. I år väntas vi bli över 2000 som under två dagar pratar med och lyssnar till moderata företrädare. Vi håller till i Karlstad på deras konferensanläggning.

Det blir seminariepass och däremellan ska vi hinna med att lyssna till både finansminister Anders Borg och statsminister Fredrik Reinfeldt. Självklart vill jag också hinna med att prata, skvallra och mingla med mina många moderatvänner från hela landet, framför allt med kvinnorna i gruppen "Fjortisarna".

De seminariepass jag anmält mig till är;
- Föregångslandet för klimat
- Kan jag sälja mina sopor
- Att nå ut medialt - lokalt, regionalt och nationellt
- På väg mot 2014 - valstrategi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar