onsdag 9 januari 2013

Gott Nytt År!

Ett helt nytt, färskt och oskrivet år har just börjat. Även om jag inte avger några löften så kan jag inte låta bli att fundera över hur det nya året ska arta sig; om man kan förändra något till det bättre..... jobba mera, jobba mindre, umgås med familjen lite mera, slappa och vila mera, gå upp tidigare på morgnarna, helt enkelt om man inte skulle ta och försöka bli en bättre (med)människa? Nåja, ska åtminstone försöka låta bli tabbar och missar.

Försvarsminister Karin Enström
Idag sitter jag vid datorn och det måste betyda att jag börjat jobba. Fast egentligen började jag redan igår med att samla ihop mig och allt som behöver göras och förberedas inför vårt årsmöte den 13 februari. Det är en hel del formalia, ekonomi, etc etc som ska vara klart när vi träffas på Cedergrenska tornet. Årets årsmötestalare blir Försvarsminister Karin Enström, försvarsfrågorna är alltid aktuella så det blir spännande och intressant att lyssna till vad hon har att säga.







Idag blir det också ett möte på tekniska kontoret med tekn dir Lars Eliasson och Linn Tjus. Dags att gå igenom dels vad som hänt under tiden sen vi sågs, det var faktiskt före jul! och dels förbereda oss inför kommande teknisk nämnd, 23 januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar