onsdag 16 oktober 2013

Jag ställer upp i försöksnomineringen till riksdagen


Det går

- att göra Sverige mera företagsvänligt
- att anpassa regler, villkor och tillämpningar bättre för småföretagen
- att ha konkurrens mellan små och stora företag på lika villkor
- att ha en äganderätt värd namnet
- att sänka skattetrycket
     
Allt går, bara viljan finns – och jag vill!


Du som är medlem i moderaterna i Stockholms län och har fått det blå kuvertet med kod och lösenord får rösta i försöksnomineringen till riksdagen.

Du får rösta på mellan 5 och 10 personer och du får gärna sätta upp mitt namn på listan. 
Jag vill jobba hårt för bl a frågorna jag listat här ovan. Självklart finns en hel massa andra saker som jag tycker och vill förändra, men de här är de viktigaste för mig och de jag brinner mest för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar