tisdag 30 mars 2010

Deklarationsblanketten

Igår fick jag deklarationsblanketten, oroligt slet jag upp plastfickan, beredd på att snabbt kolla in sista sidan för att få veta hur stor kvarskatten skulle bli........

Men....vad hade hänt? Jag fick tillbaka en hel massa pengar. Kommer gott och väl räcka till USA-resan till sonen i höst. Helt enkelt fantastiskt!

Tack vare jobbskatteavdraget som Alliansen bjuder oss på. Vilken tur för oss som sliter och alltid måste ställa klockan på halv sju! Jag vet inte hur det blev för er men för mig var skatteåterbäringen precis lika stor som jobbskatteavdraget.

Slutsatsen blir alltså; med en borgerlig regering har vi råd att hälsa på sonen i USA, om det rödgröna experimentet fått styra hade vi fått nöja oss med dator och telefonkontakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar